مدیر آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب گفت : تمهیدات لازم برای برگزاری ایمن آزمون سراسری باتوجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا با رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی در این شهرستان فراهم شده است.

برگزاری ایمن آزمون سراسری باتوجه به شیوع بیماری ویروسی کرونابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی رضاپور مدیر آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب گفت : در آزمون سراسری امسال در شهرستان سرپل ذهاب که همزمان با سایر نقاط کشور برگزار می‌شود ۲ هزار و ۱۲۲ داوطلب در گروه‌های آموزشی انسانی، ریاضی، فنی و حرفه ای، تجربی و زبان‌های خارجی و هنر شرکت می‌کنند.

او گفت : ۲۲ حوزه امتحانی برای برگزاری آزمون سراسری در شهرستان سرپل ذهاب آماده شده که تمامی موارد فاصله اجتماعی، موازین و پروتکل‌های بهداشتی در این حوزه‌ها جهت حفظ سلامت داوطلبان شرکت کننده پیش شده است.

مدیر آموزش و پرورش سرپل ذهاب افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا مطابق با پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی، استانی و شهرستانی مقابله با این ویروس، فاصله مناسب صندلی‌ها، تهویه مطلوب محل آزمون، استقرار آمبولانس و اکیپ اورژانس و ... برای حفظ سلامت داوطلبان از موارد پیش بینی شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.