رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین گفت: بیانیه گام دوم انقلاب با داشتن پیام‌هایی از غدیر خم و کربلا در حقیقت به‌دنبال عاشورایی کردن مردم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب درباره مقابله با تحریف در جامعه افزود: تحریفی که مقام معظم رهبری فرمودند، اگر شعبه شعبه پیگیری کنیم این است که چرا امروز با وجود مبانی دینی در جامعه و مکتب سیدالشهدا، مردم تلقی خیلی خوبی از رفتار ما مسئولان پیدا نکرده اند؟

وی افزود: نهی از منکر یعنی مبارزه با مفسدان بین اللملی و تروریست‌های دولتی و امریکای جنایتکار و اروپای خیانتکار. امروز نهی از منکر در مقابله با کفر و طاغوت و یزیدیان زمان و امر به معروف در استمرار ولایت در جامعه تعریف می‌شود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: اگر قرار است ایده سیدالشهدا را دنبال کنیم یعنی برای مقابله با یزیدیان زمان آماده باشیم و اجازه ندهیم عده‌ای با تحریف، اسلام دروغین را به مردم تحمیل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه از فرصت محرم باید بهره برد تا پیام امام حسین (ع) بیشتر به مردم برسد، گفت: یکی از منکرات در نگاه امام در صحنه کربلا این بود که یزیدیان شکم‌های خود را از حرام پر کرده اند و این حرام خواری، انسان را به جایی می‌رساند که مقابل امام و اسلام و خدا می‌ایستد.

وی تاکید کرد: حرام خواری منجر به تحریف اسلام و پیام‌های عاشورا، انقلاب، دفاع مقدس و ایجاد فتنه و عقب نشینی از عقاید دینی می‌شود و حرام خواران دنباله روی سخنان ترامپ و اسرائیل و استکبار جهانی خواهند بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان گفت: امروز در رسانه‌های غربی شاهدیم همسر و فرزندان شاه پهلوی درحال بیان شعار‌ها و ادبیات انقلاب ما در سال ۵۶ هستند تا خود را همراه مردم نشان دهند. امروز دشمن جای جلاد و شهید و مظلوم و دشمن را عوض می‌کند. ما در شورای فرهنگ عمومی باید این مباحث را تبیین کنیم و وظیفه اصلی ما در این شورا رفتن به سراغ این مسائل است.

امام جمعه قزوین گفت: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا در حال افول است، شکست اخیر امریکا در شورای امنیت نمونه‌ای از رویه درحال افول بودن آمریکاست. همچنین ما نباید مردم را از امریکا به سمت اروپا سوق دهیم، بلکه باید مردم در این اتفاقات، قدرت و عزت انقلاب را ببینند و مقابل دشمنان بایستند.

وی با اشاره به آغاز روابط دیپلماتیک امارات با اسراییل ابراز کرد: آشکارکردن هم کاسه شدن امارت با اسرائیل یک اقدام خطرناک برای این کشور بود، زیرا قرآن فرموده است به ظالمان تکیه نکنید آتش می‌گیرید، بنابراین اگر سران اماراتی از این اقدام جنایتکارانه خود دست برندارند بزودی آتش این اقدام دامن آن‌ها را خواهد گرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار