فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : در ایام هفته دولت امسال، ۱۷ طرح عمرانی و تسهیلاتی با ۱۳۳ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال اعتبار در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری از ۱۷ طرح عمرانی و تسهیلاتی در سرپل ذهاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : طرح‌های شهرستان در بخش‌های خدماتی، برق رسانی، اصلاح بهینه سازی شبکه‌های روشنایی روستایی، رفع نقاط حادثه خیز، انجام روکش آسفالت، طرح‌های بوم گردی روستایی و گازرسانی روستایی و کشاورزی و راه اندازی گلخانه است.

او گفت : باتوجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا در برنامه‌های هفته دولت امسال تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی رعایت می‌شود.

او افزود: دولت با وجود مشکلات اقتصادی اعتبارات خوبی در بخش‌های مختلف برای توسعه شهرستان هزینه کرده است که خدمات بسیار خوبی را در بخش‌های مختلف با اعتبارات ملی و استانی در سطح منطقه شاهد بوده ایم.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: هفته دولت فرصتی مغتنم و مناسب برای بیان دستاوردها، عملکرد و خدمات چشمگیری است که در حوزه‌های مختلف در سطح این شهرستان ارایه شده و مدیران می‌توانند با اطلاع رسانی به ایجاد روحیه نشاط در جامعه کمک کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.