شریعتی گفت: پزشکان تعهد و مسئولیت پذیری خود را در شرایط سخت کرونا نشان دادند که این تعهد ستودنی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: پزشکان همواره به تعهدات و مسئولیت‌های خود نسبت به کشور و مردم عمل کرده اند و ایستادگی در مقابل کرونا ویروس اهمیت کار آن‌ها را برجسته‌تر می کند.

او بیان داشت: کار پزشک ایستادن در کنار بیمار است و تا بازگردان سلامتی کامل و قبول مسئولیت جان آن‌ها در بیمارستان، خود را از دیدن فرزندانش محروم کرده و خدمت رسانی می‌کند.

شریعتی با تاکید بر اهمیت رشادت‌ها و ایستادگی‌های پزشکان در ۸ سال دفاع مقدس تصریح کرد: مقابله مدافعان سلامت با بیماری کرونا مردم را به این باور رساند که این قشر پیشرو در خدمت و احساس مسئولیت و تعهد نسبت به جامعه خود هستند و چیزی کمتر از یک دفاع مقدس، رشادت و ایثار نبود.

همچنین سید کریم حسینی نماینده مجلس از آمادگی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خوزستان برای تصویب هر گونه طرح و لایحه در جهت برقرار کردن موانع بهداشت و درمان و  عرصه پرسنلی فعالان این حوزه گفت: این استان پس از گذشت بیش از ۲ ماه وضعیت قرمز کرونایی، از حالت هشدار خارج شده، اما هم‌اکنون مسجدسلیمان و آغاجاری در شرایط قرمز کرونا به سر می‌برند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.