افتتاح ۵۳۳ پروژه به مناسبت هفته دولت در خوزستان

استاندار خوزستان به مناسبت هفته دولت از افتتاح ۵۳۳ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: به مناسبت هفته دولت در خوزستان تعداد ۵۳۳ پروژه با اعتباری افزون بر ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که از این تعداد ۴۵ طرح ملی، ۱۴۲ طرح استانی و ۳۴۶ طرح مربوطه به سایر اعتبارات  است.

او افزود: از مجموع این ۵۳۳ پروژه تعداد ۳۰۴ طرح در حوزه شهری و ۲۲۹ پروژه در بخش روستایی به بهره‌برداری می‌رسد که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها حدود ۴ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

شریعتی بیان داشت: بیشترین اعتبارات هزینه شده در این پروژه‌ها به ترتیب به منطقه ویژه پتروشیمی، اداره کل بنادر، سازمان آب و برق اختصاص داشته است همچنین بیشترین تعداد پروژه به ترتیب توسط توزیع برق استان با ۲۶۸ پروژه، بنیاد مسکن با ۶۵ طرح و راه و شهرسازی با ۳۱ پروژه اجرایی و اکثر پروژه‌های هفته دولت به ترتیب در شهرستان‌های دزفول با ۴۷ پروژه، آبادان با ۴۱ و بهبهان با ۳۹ طرح بوده و همچنین بیشتر اعتبارات هزینه شده به ترتیب در شهرستان‌های ماهشهر با ۲ هزار میلیارد تومان، دشت آزادگان با ۱۷۶ میلیارد تومان و اهواز با ۹۱ میلیارد تومان اختصاص داده شد.

استاندار با اشاره به شرایط بروز اپیدمی کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی تصریح کرد: امسال نمایشگاه گرامیداشت هفته دولت به صورت مجازی و ارائه گزارش به مردم با حضور مسئولان در برنامه‌های مختلف صدا و سیما و همچنین گفتگوی ویژه در استودیوی رسانه‌ای واقع در استانداری خوزستان برگزار خواهد شد.

او در پایان گفت: این نمایشگاه مجازی با محوریت اقتصاد مقاومتی، جهش تولید، اقدامات ستاد استانی مقابله با بیماری ناشی از ویروس کرونا، مسئولیت‌های اجتماعی ارگان‌ها، شرکت‌ها و کمک‌های مومنانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: هفته دولت ، فرصت شغلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.