همزمان با هفته دولت ۳۷ پروژه عمرانی،با اعتبار ۲۱۵ میلیارد تومان در شهرستان کنارک افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،همزمان با هفته دولت ۳۷ پروژه عمرانی، آموزشی، شیلاتی، عمران شهری و روستایی، ورزشی، خدماتی و اشتغالزایی با اعتبار ۲۱۵ میلیارد تومان در شهرستان کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

حمید الدین یوسفی  فرماندار کنارک گفت: بهره‌برداری از پروژه بزرگ اسکله جدید صیادی بندر تنگ، افتتاح طرح روکش آسفالت سرد محور دوراهی کنارک- کهیر و زرآباد، سامانه آبیاری قطره‌ای تیپی (۱۹هکتار)، واحد‌های مسکونی سیل زدگان، توسعه برق روستایی، دکل مخابراتی و سازه تراکمی، ۳۵ کلاس درس، زمین چمن مصنوعی مومان و کهیر و کلنگ زنی دیوار حفاظتی شهر و کلنگ زنی احداث اسکله موج شکن‌های اصلی و فرعی بندر صیادی تنگ از جمله پروژه‌های مهم شهرستان کنارک در هفته دولت است.

حمید الدین یوسفی افزود: ۱۶۰ عنوان برنامه فرهنگی شامل غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از کارکنان نمونه دولت، نشست‌های روشنگری، نشست مطبوعاتی، دیدار مسوولان با مردم در روستا‌های مختلف و تشریح فعالیت‌ها و دستاورد‌های دولت و رسیدگی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این هفته است.

او بیان کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و وضعیت کرونا پروژه‌های عمرانی تعطیل نشده و شاهد افتتاح طرح‌های بزرگ با هزینه‌های میلیاردی هستیم و این فعالیت‌ها خوشحالی مردم را در پی دارد.

فرماندار کنارک با اشاره به ظرفیت‌های شیلاتی، کشاورزی، گردشگری و اقتصادی، خاطرنشان کرد: کنارک پایتخت موز ایران است و بیش از ۸۰ درصد صید و صیادی سیستان وبلوچستان نیز با تلاش مردم این شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار