مدیر بازرگانی پتروشیمی کارون گفت: نرم‌افزار‌های بارگیری و توزین و ارتباط با مشتریان (CRM) در پتروشیمی کارون با همکاری شرکت دانش بنیان آوای اطمینان راه اندازی شد.  

روح الله یزدان خواه مدیر بازرگانی پتروشیمی کارون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نرم‌افزار‌های بارگیری و توزین و ارتباط با مشتریان (CRM) در پتروشیمی کارون با همکاری شرکت دانش بنیان آوای اطمینان راه اندازی شد که با راه‌اندازی آن کل فرآیند فروش و تحویل از لحظه خرید در بورس کالا تا لحظه خروج محصول از مجتمع در یک بستر یکپارچه انجام می‌شود.

او بیان داشت: یکپارچگی (Integrity) فعالیت‌های فروش، تحویل و مالی و الکترونیکی شدن فعالیت‌ها و در نتیجه صرفه‌جویی میلیون‌ها تومان کاغذ در باسکول، بازرسی و حراست از مزایای این طرح به شمار می‌رود.

یزدان خواه  تصریح کرد: از دیگر مزایای این طرح میتوان به امکان صدور صورتحساب مشتریان به محض تحویل کالا و دریافت الکترونیک اسناد فروش توسط مشتریان و کاهش چشمگیر زمان فرایند پس از معاملات و صدور حواله و تحویل کالا اشاره کرد.

مدیر بازرگانی پتروشیمی کارون ادامه داد: هماهنگی و به هم پیوستگی فعالیت‌های حراست، بازرسی محصول و باسکول در تحویل محصول مبتنی بر بستر نرم‌افزاری یکسان و اطلاع رسانی لحظه‌ای در خصوص وضعیت حمل و خرید مشتریان در تمامی ایام سال و در طول شبانه روز از طریق سامانه از ویژگی‌های مهم این طرح به شمار می‌رود.

این مقام مسئول گفت: از اهداف این طرح می‌توان به امکان ارسال کلیه درخواست‌ها و شکایات مشتریان در تمامی ایام سال و در طول شبانه روز و امکان پایش شکایات و درخواست‌ها توسط مشتریان به صورت سیستمی و آگاهی از آخرین وضعیت شکایت و درخواست‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.