قبادی دانا گفت: برای ۶۰ هزار نفر از مددجویان بهزیستی که در مراکز شبانه روزی و توان بخشی نگهداری می‌شوند کمک هزینه ۳۰ میلیارد تومانی خرید اقلام بهداشتی واریز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پویش ایران همدل که از عید غدیر آغاز شده بود و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، اظهار کرد: در پویش ایران همدل مردم قرار است کمک‌های خودشان را برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ارائه دهند که برای کمک هزینه‌های معیشت این عزیزان ،تهیه اقلام ،نوشت افزار، وسایل کمک آموزشی و اقلام بهداشتی هزینه می‌شود. این هزینه‌ها برای درمان بیماران دارای معلولیت که در مراکز شبانه روزی نگه داری می‌شوند یا در مراکز توان بخشی بهزیستی هستند و فرزندان بد سرپرست و بی سرپرست اختصاص پیدا می‌کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در گام نخست برای ۵۱ هزار نفر از افرادی که در مراکز سازمان بهزیستی توسط موسسات غیردولتی و خیریه‌ها نگهداری می‌شوند، سرانه ۵۰۰ هزار تومانی برای هر نفر روی کارت بانکی موسسات و خیریه‌ها واریز شد، افزود:این مبلغ برای خرید اقلام بهداشتی و برای پیشگیری از کرونا هزینه می شود و برای بیش از ۵۵۰ مرکز خیریه و موسسه غیردولتی که فرزندان دارای سرپرست غیر موثر را نگهداری می‌کنند نیز سرانه هر نفر ۵۰۰ هزار تومان واریز شد که در مجموع برای ۸۵۰۰ نفر این مبالغ واریز شده است.

وی اضافه کرد: در مجموع به ۶۰ هزار نفر از عزیزانی که در مراکز شبانه روزی و توان بخشی نگهداری می‌شوند این مبالغ واریز شد که در مجموع مبلغ ۳۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

قبادی دانا با تاکید بر اینکه مردم تا پایان ماه صفر می‌توانند کمک‌های مومنانه خود را از روش‌های مختلفی به گروه هدف جامعه بهزیستی برسانند، ادامه داد: هموطنان نیک اندیش ما می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت اعلام شده در حساب مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ و یا کد دستوری ستاره ۷۳۳ ستاره ۷ ستاره ۹ مربع و بخش نیکوکاری نرم افزار‌های آپ و سکه پرداخت کنند و کمک‌های غیرنقدی و نذورات و اقلام و جیره‌های خشک غذایی که در ماه محرم و صفر در نظر داشتند که برای نذورات داشته باشند را می‌توانند به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و استان‌های سراسر کشور ارائه کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار