رئیس اداره بهزیستی مهاباد گفت: مستمری مددجویان بهزیستی ۱۵ درصد افزایش یافت.

مهران یوسفی رئیس اداره بهزیستی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با مساعدت سازمان برنامه و بودجه از محل هدفمندی یارانه‌ها در هفته دولت، مبلغ مستمری پرداختی برای مددجویان در مرداد ماه با افزایش ۱۵ درصدی نسبت به قبل، به حسابشان واریز شد.

یوسفی به تعداد توان جویان مستمری بگیر اشاره کرد و افزود: تعداد توان جویان این اداره ۲ هزار و ۹۰۰ نفر است که به صورت ماهانه مستمری دریافت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول در مهاباد به افزایش ۱۵ درصدی مبلغ مستمری اشاره و اذعان کرد: خانواده یک نفره از محل هدفمندی یارانه‌ها از ۱۰۸ هزار تومان به ۱۲۵ هزار تومان، خانواده دو نفره از ۲۱۵ هزار به ۲۴۸ هزار تومان، خانواده سه نفره از ۲۸۹ هزار به ۳۳۲ هزار تومان، خانواده چهار نفره از ۳۸۴ هزار به ۴۴۲ هزار تومان و خانواده پنج نفره از ۴۱۶ هزار به ۴۷۹ هزار تومان افزایش یافت.

رئیس اداره بهزیستی مهاباد بیان کرد: بنابراین با احتساب مبالغی که از سوی اعتبارات بهزیستی و محل هدفمندی یارانه‌ها به آنان پرداخت می‌شود، حداقل مستمری خانوار‌های زیر پوشش بهزیستی برای خانواده یک نفره ۱۸۸ هزار و ۵۰۰ تومان و برای خانواده پنج نفره، ۵۹۹ هزار تومان خواهد بود.

یوسفی یادآور شد: از جمعیت ۲۴۱ هزار نفری مهاباد، ۴ هزار و ۳۸۰ نفر دارای پرونده معلولیت در بهزیستی هستند که حدود نصف آن‌ها به صورت ماهانه بین ۶۵ تا ۶۵۰ هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند.

این مقام مسئول در مهاباد خاطر نشان کرد: معلولان مهابادی علاوه بر مستمری، کمک‌هزینه تحصیلی و دانشجویی، مسکن، اشتغال، بیمه تکمیلی، درمان و خرید لوازم ضروری به این توان‌جویان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
سازمان هدفمندی یارانه ها ووزارت رفاه : لطفا زمان واریز وام تکمیلی کرونا را هم اعلام کنید .