بخشدار مرکزی نیکشهر از افتتاح و بهره برداری از پنجمین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در بخش مرکزی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت : به مناسبت هفته دولت پنجمین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای هیچان با حضور معاون سیاسی استاندار ، مدیر کل ورزش و جوانان، فرماندار نیکشهر و تعدادی از اعضای شورای اداری و معتمدین افتتاح و به بهره برداری رسید.

او  گفت : این پروژه از سال ۹۸ در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر با مشارکت دهیاری و اداره ورزش و جوانان آغاز شده است.

بخشدار مرکزی نیکشهر افزود : اعتبار کل هزینه شده در این پروژه ۴۰۰۰ میلیون ریال است که از این مبلغ ۹۲۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری این روستا استفاده شده است.

بلوچ زهی ضمن قدر دانی از نگاه ویژه مدیر کل ورزش و جوانان به این بخش بیان کرد : بعد از بهره برداری از زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای رمضان کلگ ، مخت ، چاه علی ، تابکتل زمین روستای هیچان پنجمین چمن مصنوعی مینی فوتبال هست که در این بخش به بهره برداری می رسد.

او گفت : کار نصب چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای آبگاه نیز به اتمام رسیده است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

بخشدار مرکزی نیکشهر اظهار داشت که توسعه زیر ساخت های ورزشی در روستاها می تواند باعث ایجاد شور و نشاط بین جوانان و جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار