رئیس شرکت گاز مهاباد از افتتاح طرح گازرسانی در روستا‌های قمطره و کلیجه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جلال شمس برهان رئیس شرکت گاز مهاباد در جمع خبرنگاران از افتتاح طرح گازرسانی به ۲ روستای بخش مرکزی خبر داد و عنوان کرد: طرح گازرسانی به روستا‌های قمطره و کلیجه با ۲۴ میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسید.

این مقام مسئول در مهاباد ادامه داد: با افتتاح این پروژه ۱۵۰ خانوار روستای کلیجه و ۱۰۰ خانوار روستای قمطره: از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.


بیشتر بخوانید


شمس برهان ضمن قدردانی از تلاش‌های نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری تخصیص اعتبارات عمرانی بخش گازرسانی بیان کرد: سال ۱۳۹۶ ظرفیب نفوذپذیری گاز در سطح شهرستان کمتر از ۴۰ درصد بود، اما در حال حاضر این ضریب به ۷۰ درصد رسیده که با افتتاح گازرسانی روستا‌های قمطره و کلیجه میزان نفوذپذیری به ۷۴ درصد ارتقا یافته است.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت امسال ۳۵ طرح صنعتی، عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۸۱۰ میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح می‌شود.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

سال گذشته نیز ۳۵ طرح صنعتی، عمرانی و خدماتی با اعتبار ۸۷۴ میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح شده بود.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.