فرماندار شهرستان سرخه گفت: ۴۴ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان سرخه با اعتبار بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی مویدی‌زاده فرماندار شهرستان سرخه گفت: ۲۹ طرح از مجموعه ۴۴ طرح آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت امسال در شهرستان سرخه مربوط به طرح‌های عمرانی است و بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال برای افتتاح ۲۹ طرح عمرانی در شهرستان سرخه به مناسبت هفته دولت سرمایه‌گذاری شده است.

 او افزود: طرح‌های عمرانی مربوط به دستگاه‌های اجرایی و در زمینه‌های مختلف مانند آبرسانی، کشاورزی، منابع‌طبیعی و آبخیزداری است.

فرماندار سرخه بیان کرد: سه طرح از مجموع ۳۲ طرح آماده افتتاح در هفته دولت امسال در شهرستان سرخه مربوط به طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری است.

مویدی زاده با اشاره به اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال برای افتتاح سه طرح اقتصادی شهرستان سرخه به مناسبت هفته دولت سرمایه‌گذاری شد، یادآور شد: افتتاح سه طرح اقتصادی به مناسبت هفته دولت در سرخه زمینه اشتغال ۵۶ نفر را فراهم کرد.

او  بیان کرد: ۱۲ طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت در شهرستان سرخه کلنگ‌زنی می‌شود و احداث جاده کمربندی سرخه به فیروزکوه، اجرای طرح‌های آبرسانی و شرکت برق از جمله طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن‌ها به مناسبت هفته دولت در این شهرستان آغاز می‌شود.

فرماندار سرخه یادآور شد: ۴۱۳ میلیارد تومان طرح‌های اقتصادی و عمرانی در این شهرستان از سال ۹۲ تاکنون سرخه افتتاح شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.