در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۴۸۷ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی / کشف حشیش در بیسکوییت ساقه طلایی

مهم‌ترین حوادث امروز ۸ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۸ شهریور ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۴۸۷ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فرجانشین انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای افیونی در محور‌های مواصلاتی استان "فارس" هستند بلافاصله هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان انجام شد.

او با بیان اینکه یک گروه مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "فارس" نیز وارد عمل شدند بیان داشت: ماموران موفق شدند کامیون حامل محموله افیونی را در یکی از محور‌های ارتباطی این استان شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه خودرو را متوقف کردند.
کشف ۴۸۷ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی / کشف حشیش در بیسکویت ساقه طلایی


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از این کامیون ۴۸۷ کیلو تریاک کشف شد اظهار داشت: همچنین در این عملیات ۳ سوداگر حرفه‌ای مرگ نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین انتظامی استان اصفهان اعتیاد را یک بلای خانمان سوز دانست و اظهار داشت: هر ساله جوانان زیادی در دام آن گرفتار می‌شوند، امید است والدین عزیز نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند، دوستان آن‌ها را کاملا بشناسند تا ان شاءالله در دام اعتیاد گرفتار نشوند، همچنین مشارکت مردمی با پلیس و اعلام به موقع اخبار مرتبط با فعالیت خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران حرفه‌ای مرگ می‌تواند به نیروی انتظامی در راه مقابله با آن‌ها کمک زیادی کند.
 

کشف حشیش در بیسکوییت ساقه طلایی

سرگرد "هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان نایین حین اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی اصلی وفرعی به یک اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: دربازرسی از این خودرو مقدار ۹۹۰ گرم حشیش که توسط مسافری در داخل بیسکویت ساقه طلایی پلمب شده جاساز شده بود کشف شد.

کیان مهر اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین در پایان بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره وبا جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، وبه شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوعات را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کشف خودروی مسروقه در فلاورجان

سرهنگ "ایرج کاکاوند اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان "فلاورجان" با انجام یکسری اقدامات تخصصی یک سارق منزل را شناسایی کردند.

وی در ادامه گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر که در بازرسی از مخفیگاهش یک دستگاه سواری پراید مسروقه که از شهر "اصفهان" سرقت شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کند.

 

کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه درفلاورجان

سرهنگ " ایرج کاکاونداظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح حوزه استخفاظی کلانتری ۱۳ شهرستان "فلاورجان" با هماهنگی‌های لازم اجرایی شد.

او گفت: در نتیجه این طرح ودر بازرسی از منزل شخصی ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه که از شهر اصفهان سرقت شده بودند، یک کیلو و نیم هروئین و ۴۷ گرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

سرهنگ کاکاوند ادامه داد: در این راستا ۴ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

نجات ۱۴ نفر از ساکنان ساختمانی در مسکن مهر فولاد شهر از دود و آتش

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی فولادشهر، شب گذشته حریق منزل مسکونی در مسکن مهر فولادشهر به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گزارش شد که دقایقی بعد از وقوع حادثه گروه‌های آتش نشانی از ایستگاه شماره ۲ سازمان آتش نشانی فولادشهر سریع با سه دستگاه خودروی پیشرو واطفائیه به محل حادثه اعزام شدند.

آتش نشانان آتش را که از نشت گاز از پیک نیک ایجاد شده بود را در عملیاتی نفس گیر اطفا کردند و ۱۴ نفر از از ساکنان مجتمع مسکونی را که در میان دود و آتش گرفتار شده بودند در سلامت کامل از ساختمان خارج کنند.
 

۳ مصدوم در اثر واژگونی خودروی پژو در مبارکه

به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه عصر امروز یک دستگاه خودرو سواری پژو به علت سرعت بالا و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه بر اثر برخورد با گاردریل کنار جاده واژگون شد.

کیومرث مختاری مدیرعامل این سازمان افزود:در این حادثه هر سه سرنشین خودرو مصدوم و از طریق اورژانس راهی بیمارستان شدند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.