طی هفت سال گذشته، ۸۰۸۵ نشان افتخار توسط ورزشکاران چهارمحال و بختیاری کسب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: طی هفت سال گذشته ورزشکاران استان در رقابت‌های برون مرزی و کشوری به ۸۰۸۵ عنوان انفرادی و تیمی دست پیدا کرده اند.

او افزود: جوانان این استان در بخش انفرادی پنج هزار و ۵۱۹ مدال رنگارنگ کسب کردند و در بخش تیمی هم ۳۶۸ جام قهرمانی را بالای سر برده اند.

کریمی اضافه کرد: رقابت‌های برون مرزی به عنوان آوردگاه جهانی ورزش نیز از چشم مدال آوران بام ایران دور نماند و ۶۲۴ مدال جهانی، دست آورد غیرت جوانان این مرز و بوم برای سربلندی کشورمان بود.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: در میادین ورزشی کشور نیز، ۲۲۹ تیم قدرتمند از این استان پا به لیگ‌های مختلف گذاشته اند تا با درخشش خود و جلب نظر مربیان کشوری، ۹۲۴ ورزشکار به اردوی تیم‌های ملی معرفی که ۳۷۰ نفر موفق به پوشیدن پیراهن ثابت این تیم‌ها شوند.

کریمی گفت: چهارمحال و بختیاری که عنوان اردوبام ورزش کشور را همراه خود دارد، با قابلیت‌های استثنایی، ارتفاع بالا از سطح دریا و ... همواره مکانی مناسب برای اردوی تیم‌های ملی بوده و بر همین اساس در همین مدت بیش از ۲۴۳ تیم در سطوح ملی و لیگ برتر، اردو‌های خود را در این استان برپا کرده اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.