رئیس کمیته امداد شهرستان خوسف از توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم در دهه اول محرم دراین شهرستان خبرداد.

مهران پور رئیس کمیته امداد شهرستان خوسف  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در مرحله دوم رزمایش مومنانه و همزمان بادهه اول محرم ۵ هزار و ۷۵۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

او افزود: طرح اطعام حسینی، دردهه اول محرم و برای نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار حسینی در جامعه اجراشد.

مهران پور بیان کرد: در طرح اطعام حسینی مبلغی به ارزش ۹۲۰ میلیون ریال هزینه شده است که ارزش هر پرس غذای گرم ۱۶ هزار تومان می‌باشد که تهیه این غذا‌ها با رعایت کامل نکات بهداشتی در آشپزخانه‌های تعیین شده پخت شده و سپس برای توزیع بین نیازمندان بسته بندی شد.


بیشتر بخوانید


رئیس کمیته امداد شهرستان تصریح کرد: در این مرحله کمیته امداد، پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان، خیرین و مراکز نیکوکاری همکاری لازم را در رزمایش کمک‌های مومنانه شهرستان خوسف داشته اند.

اوبااشاره به اینکه مرحله دوم پویش ایران همدل از عید غدیر آغاز تا انتهای ماه صفر ادامه دارد، گفت: شعار این مرحله از همدیگر گره گشایی کنیم، است.

مهران پور اظهار کرد: در شرایطی که شیوع گستردۀ ویروس کرونا چالش‌ها و محدودیت‌های زیادی برای عرضۀ خدمات حسینی به خانواده‌های نیازمند، از جمله ادای نذورات محرمی ایجاد کرده است، کمیته امداد طرح اطعام حسینی را اجرایی کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.