رئیس کمیته امداد شهرستان نهبندان از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم کمک‌های مومنانه همزمان با دهه اول محرم خبر داد.

خطیب زاده رئیس کمیته امداد شهرستان نهبندان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: در مرحله دوم رزمایش مومنانه و همزمان بادهه اول محرم توزیع  ۸۰ میلیون بسته معیشتی به ارزش هر کدام۱۵۰ هزار تومان در بین نیازمندان این شهرستان انجام شد.

او افزود : این بسته‌ها شامل برنج، گوشت مرغ و.. است که به نسبت تعداد افراد خانوار توزیع شده است.

خطیب زاده با اشاره طرح اطعام حسینی گفت : از ابتدای محرم ۶ هزار و ۶۷۰ پرس غذای گرم هر کدام به ارزش ۱۲ هزار تومان و همچنین ۱۵۰ کیلو گرم گوشت گوسفندی به ارزش  ۱۵ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان نهبندان بیان کرد : در این مرحله کمیته امداد، پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان، خیرین و مراکز نیکوکاری همکاری لازم را در رزمایش کمک‌های مومنانه شهرستان نهبندان داشته اند.


بیشتر بخوانید


او ادامه‌داد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اشاره به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به علت تبعات ناشی از کرونا باید افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را به منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند، به‌خصوص اینکه در آستانه ماه محرم که ماه انفاق و ایثار است، قرار داریم.

خطیب زاده تصریح کرد: تلاش و هدف گذاری ما بر این است که کمک به نیازمندان در گام دوم کمک‌های مومنانه بر اساس نیاز محرومان صورت گیرد چرا که به جز بسته‌های معیشتی، محرومان با توجه به سنین مختلف اعضای خانواده نیاز‌های گوناگون دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.