معاون باشگاه پرسپولیس درباره نحوه پرداخت مطالبات برانکو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس چهار روز تا آخرین مهلت برای پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ فرصت دارد. این در حالی است که معاون اقتصادی پرسپولیس اعلام کرده بخشی از طلب برانکو تامین شده و باشگاه درصدد این است که برای پرداخت مطالبات این مربی حواله دلاری بگیرد.

یلوه در این باره گفت: بخشی از منابع ریالی طلب برانکو تامین شده است. درصدد هستیم از طریق بانک مرکزی حواله ارزی بگیریم و به حساب او واریز کنیم. با توجه به وضعیت اقتصادی و نرخ صعودی ارز، در تلاش هستیم باقیمانده طلب او را نیز تامین و به حساب برانکو واریز کنیم.


بیشتر بخوانید


او درباره ترابی هم عنوان کرد: مهدی ترابی با یک پشنهاد جالب توجه از قطر مواجه شده و با استناد به یکی از بند‌های قراردادش می‌توانست قرارداد خود را یک طرفه فسخ کند، که اینکار را انجام داد. البته منتظر هستیم تا او برای مذاکره در دفتر باشگاه حضور پیدا کند.

معاون رسول پناه درباره بشار رسن نیز عنوان کرد: بخشی از طلب بشار به صورت ریالی تامین شده و در حال تبدیل آن به ارز هستیم که در اوایل هفته به بشار پرداخت کنیم. امیدوارم بعد از انجام این کار، امور مربوط به تمدید قرارداد را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار