افتتاح مدرسه ۹ کلاسه خیرساز در پایگاه پدافند هوایی تبریز

مدرسه خیر ساز مرحوم سید رضا مقیمی اصل با حضور امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در پایگاه پدافند هوایی تبریز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، مدرسه خیر ساز ۹ کلاسه با زیر بنای ۷۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای افزون بر ۴۰ میلیارد ریال به همت خانواده زنده یاد سید رضا مقیمی اصل پدر صنعت آذربایجان احداث و تجهیز شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم  امام جمعه تبریز در مراسم افتتاح این مدرسه با اشاره به خصوصیات فردی و اخلاقی زنده یاد مقیمی اصل گفت: آن مرحوم فردی نیک اندیش، خیری خوشنام و پیشتاز در کار‌های عام المنفعه بود و در طول حیات خویش کار‌های نیک زیادی از خود به یادگار گذاشت.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تجلیل از فعالیت‌های جهادی مرحوم سید رضا مقیمی اصل در سنگر تولید افزود: مرحوم مقیمی اصل به عنوان پدر صنعت آذربایجان، نقش بسزایی در سنگر صنعت، تولید و اشتغال ایفا کرد و در تاریخ صنعت کشورمان ماندگار شد.

نماینده ولی فقیه در استان با ابراز خرسندی از تدوام فعالیت‌های عام المنفعه توسط خانواده مرحوم مقیمی افزود: خوشبختانه خانواده آن مرحوم در کار‌های خیر و عام المنفعه پیشگام هستند و فعالیت‌های نیک مرحوم سید رضا مقیمی را ادامه می‌دهند.

سید سیاوش مقیمی اصل فرزند مرحوم سید رضا مقیمی اصل هم در این مراسم گفت: با هدف تداوم فعالیت‌های عام المنفعه پدرمان، شرکت دانش بنیان به نام بنیاد علمی فرهنگی سید رضا مقیمی اصل را در استان راه اندازی خواهیم کرد.

سید سیاوش مقیمی اصل گفت: تصمیم گرفته ایم یک واحد دانشکده فنی و مهندسی را در یکی از دانشگاه‌های استان احداث کنیم و این موضوع مستلزم موافقت و همراهی مسئولان استان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.