رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه گفت : آغاز عملیات اکتشاف در پنج پهنه معدنی از سال ۱۳۹۴ آغاز شده، اما هنوز امکان واگذاری به سرمایه‌گذاران و انجام فعالیت‌های معدنی انجام نشده است.

آغاز عملیات اکتشاف در پنج پهنه معدنیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ محمد‌عابد خالدی رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه در خصوص تعیین تکلیف پهنه‌های معدنی در کرمانشاه، گفت : آغاز عملیات اکتشاف در پنج پهنه معدنی از سال ۱۳۹۴ آغاز شده است.

او گفت : مراحل واگذاری و آزادسازی پهنه‌ها انجام شده، اما هنوز امکان واگذاری به سرمایه‌گذاران و انجام فعالیت‌های معدنی انجام نشده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه در خصوص آزادسازی پهنه‌های معدنی و برپایی مزایده، افزود: قسمت عمده از محدوده آن در مرحله مزایده‌ای قرار گرفته که این محدوده‌ها با توجه به یک سری مشکلاتی که به مشکلات کلان کشور همچنین موانع قانونی که بخشی از آن به مشکلات استان و بخشی هم به تداخل محدوده‌ها برمی‌گردد، سبب شده این محدوده‌ها با پهنای اکتشافی آن طوری که باید رونق در معادن استان ایجاد کنند متاسفانه ایجاد نکرده‌اند.

او افزودد: امیدوار هستیم با پیگیری‌های مسؤولان، استاندار و رئیس صمت انجام فعالیت‌های معدنی آن تحقق یابد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.