فرمانده انتظامی مازندران گفت: اخلاق مداری باید سرلوحه کار در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران در حاشیه بازدید از فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر و یگان‌های تابعه این فرماندهی به ویژه بازدید از دورترین پاسگاه‌های شهرستان، پاسگاه انتظامی شهدا و پاسگاه انتظامی بیشه بنه، یکی از وظایف پلیس را خدمات رسانی به مردم برشمرد.

او تکریم ارباب رجوع را از اولویت‌های کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها برشمرد و افزود: تکریم ارباب رجوع و ارتقاء رضایتمندی مردم و تغییر رفتار و نگرش به مردم باید در دستور کار باشد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که بیشترین ارتباط با مردم را دارند، باید اخلاق مدار و رویکرد جامعه محوری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

او همراهی و مشارکت مردم را زمینه ساز استقرار نظم و امنیت در جامعه برشمرد و افزود: پلیس می‌تواند با اخلاق حسنه، رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در تامین امنیت و خدمات رسانی به مردم قدم بردارد.

فرمانده انتظامی مازندران، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را نماد حاکمیت و ویترین نیروی انتظامی در جامعه برشمرد و گفت: کارکنان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها باید از کارآمدترین و بهترین نیرو‌ها باشند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار