بسکتبالیست‌های جهرمی مقابل رقبا لیگ برتری خود قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پس از برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، مقرر شد این رقابت‌ها با حضور ۱۶ تیم و بصورت نیمه متمرکز به میزبانی تهران برگزار شود.

استان فارس نیز که سال‌ها از داشتن نماینده‌ای در این مسابقات محروم بود، حالا با حضور خانه بسکتبال جهرم درفصل جدید لیگ برتر بسکتبال می‌تواند شاهد هنرنمایی استعداد‌های درخشان دیار پارس با رقبا باشد.

تیم‌های خانه بسکتبال جهرم، پالایش نفت آبادان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی شهرکرد، شورا و شهرداری قزوین، خانه بسکتبال کردستان، مس رفسنجان، شیمیدر قم، مهرام تهران، شهرداری بندرعباس، شهرداری گرگان، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، کاله و آینده سازان تهران شانزده تیمی هستند که برای حضور در لیگ برتر بسکتبال مردان اعلام آمادگی کردند.

با نظر فدراسیون بسکتبال قرار است فصل جدید رقابت‌های دسته برتر بسکتبال مردان از ۱۵ آبان ماه آغاز شود که با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، این مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

گروه بندی و تاریخ شروع لیگ برتر بسکتبال مردان پس از پرداخت ورودی تیم‌ها و تسویه حساب سنوات گذشته با بازیکنان و مربیان از طریق فدراسیون بسکتبال اطلاع رسانی می‌شود.

 خانه بسکتبال جهرم تا فصل گذشته در لیگ دسته یک بسکتبال مردان حضور داشت که برای نخستین بار جواز حضور در لیگ برتر بسکتبال را بدست آورد.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار