سالن ورزشی بین‌المللی صدرا شیراز شهریور امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حبیب الله طاهرخانی مسوول ورزش و جوانان شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: با افتتاح سالن ورزشی بین‌المللی صدرا ۱۴۰ هزار نفر جمعیت شهر صدرا از آن بهره مند می‌شوند.

اوافزود: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون فوتبال قرار است به هنگام افتتاح این سالن استاندارد بین المللی یک دوره مسابقه فوتسال  با حضور چند تیم خارجی برگزار شود.

مسوول ورزش و جوانان شرکت عمران شهر جدید صدرا، بیان کرد: این سالن با مساحت ۲۸۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

سید محمد ناظم الشریعه  ادامه داد: این پروژه به مدت ۲ سال متوقف مانده بود اما با حمایت مدیر عامل شهر جدید صدرا دوباره ساخت آن از سر گرفته شد و هم اینک بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و حق شیراز است که چنین سالن مجهزی داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: گنجایش ظرفیت تماشاگران ۲۲۰۰ نفر است ضمن اینکه جایگاه بانوان ، ورودی و سرویس بهداشتی آن هم مجزا است تا بانوان علاقه مند بتوانند به تماشای مسابقات ورزشی بپردازند.

ناظم الشریعه با اشاره به اینکه این سالن چهار رختکن حرفه ای دارد، افزود: بر گزاری مسابقات خارجی به پیشرفت ورزش این استان هم از نظر فرهنگی و هم از نظر فنی کمک شایانی خواهد کرد از این رو تمام امکانات و محل اسکان داوران و برگزار کنندگان مسابقات خارجی با جایگاه ویژه (vip  ) در این سالن در نظر گرفته شده است .

او گفت : به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده ایم  این سالن  را برای مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا که قرار است آبان ماه ۹۹ به میزبانی ایران بر گزار شود، به عنوان یکی از شهرهای میزبان در نظر بگیرند که با تحقق این امر به توسعه ورزش این استان کمک خواهد شد.

ناظم الشریعه بیان داشت: همچنین رییس فدراسیون هندبال نیز از این سالن بازدید کرد زیرا قرار است مسابقات هندبال جوانان آسیا هم در سال جاری به میزبانی شیراز برگزار شود، تا این سالن هم به عنوان یکی از محل برگزاری این مسابقات به کنفدراسیون هندبال آسیا معرفی شود.

مسوول ورزش و جوانان شهر جدید صدرا اشاره کرد: این سالن طوری طراحی شده است که می توان در آن  مسابقات هندبال، والیبال ، بسکتبال و فوتسال به صورت حرفه ای برگزارکرد تا علاقه مندان به ورزش در این شهر جدید که جمعیت زیادی را در خود جای داده است ، بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

شهر صدرا در شمال غربی شیراز است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار