استاندار مرکزی گفت: همه باید با تلاش و همت مضاعف پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی و دشمنان را مایوس کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در مراسم تجلیل از تعاونی‌ها و کارآفرینان برتر استان مرکزی گفت: هدف دشمنان از تحریم‌ها فشار مضاعف بر مردم و دلسرد کردن آنان است، اما همه باید با تلاش و همت مضاعف پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی و دشمنان را مایوس کرد.

آقازاده با بیان اینکه تعاونی‌ها می‌توانند با حمایت جدی مسئولان تحریم‌ها را دور بزنند افزود: تعاون یکی از بخش‌های مهم در راستای توسعه اقتصادی و تحقق جهش تولید است و همه مکلف به حمایت از این بخش هستند.

او با اشاره به اینکه استان مرکزی در مدت ۷ سال فعالیت دولت تدبیر و امید بیش از ۶ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشته که در دولت‌های قبل سابقه نداشته اضافه کرد: بخشی از صادرات استان از سوی تعاون انجام شده و این بخش سال گذشته حدود ۱۸ میلیون دلار صادرات غیرنفتی داشته است.

استاندار مرکزی بیان کرد: شرکت‌های تعاونی استان مرکزی تاکنون گام‌های بلندی در راستای اشتغال و توسعه مسیر‌های اقتصادی برداشته‌اند و ۱۰ درصد از بیمه شدگان این استان در بخش تعاون است.


آقازاده تصریح کرد: تاکنون ۲۱ هزار و ۵۰۰ شغل از سوی ۲ هزار و ۲۷۸ شرکت تعاونی فعال در استان مرکزی ایجاد شده که این تعداد قابل توجه و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار