رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان یزد گفت: ورزشکاران برای حضور در مسابقات استانی و کشوری باید بیمه ورزشی باشند.

حمیدرضا فلاح نژاد رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: هیئت پزشکی ورزشی، نهادی غیردولتی و زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی و با نظارت اداره کل ورزش فعالیت می‌کند.

او افزود: این هیئت به عنوان صندوق حمایت ورزشکاران است که خود ورزشکاران با پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

فلاح نژاد ابراز کرد: ورزشکاران و اعضا مرتبط با ورزش دارای بیمه ورزشی اگر در حین فعالیت‌های ورزشی آسیب ببیند تا مبلغ ۱۰ نیم میلیون تومن هزینه‌های درمان به آن‌ها پرداخت می‌شود.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان یزد گفت: در سال ۹۷ تعداد کل بیمه‌ شدگان ورزش استان ۷۵ هزار و ۸۲۱ نفر بوده است که این مقدار در سال ۹۸ به ۷۴ هزار و ۹۳۳ نفر رسیده است.

رئیس ستاد کرونا ورزش در استان یزد ادامه داد: شیوع ویروس کرونا منجر به کاهش آمار بیمه شدگان ورزشی در سال ۹۸  است.

او اظهارداشت: ورزشکارانی که در باشگاه‌های ورزشی ثبت نام می کنند و مبلغ بیمه از آن‌ها از سوی مسئول باشگاه دریافت می‌شود حتما کارت بیمه ورزشی را از مسئول باشگاه دریافت کنند.

فلاح نژاد با بیان اینکه همه ورزشکاران برای حضور در مسابقات باید بیمه ورزشی باشند، ابراز کرد: ورزشکاران می‌توانند به مراجعه به سایت و یا مراجعه حضوری به اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و هیئت پزشکی ورزشی استان اقدام به ثبت نام بیمه ورزشی کنند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان خواستار همکاری بیشتر اهالی ورزش با این هیئت برای دریافت خدمات مختلف هیئت پزشکی ورزشی برای ورزشکاران شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار