یک هزار و ۱۶۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی از مراکز عرضه و یکی از کشتارگاه‌های صنعتی طیور چهارمحال و بختیاری ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محسن مختاری رئیس شبکه دامپزشکی شهرکرد گفت: مقدار یک هزار و ۱۶۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی از مراکز عرضه و یکی از کشتارگاه‌های صنعتی طیور استان ضبط و پس از اخذ دستور قضایی از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

او افزود: این مقدار شامل ۴۰۰ کیلوگرم انواع فراورده‌های خام دامی از مراکز عرضه سطح شهر و ۷۶۰ کیلوگرم پای مرغ بدون هویت و منجمد شده غیربهداشتی بوده است.


بیشتر بخوانید


مختاری اضافه کرد: بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان شهرکرد بصورت مستمر تمامی مراکز عرضه مواد خام دامی را مورد بازرسی قرار داده بدون هیچ ملاحظه‌ای با مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی که موجب به مخاطره افتادن سلامت مردم می‌شود برخورد قاطع می‌کنند.

او از مردم درخواست نمود: که همکاری لازم را با بازرسین بهداشتی دامپزشکی داشته باشند و علاوه بر خرید فرآورده‌های خام دامی از مراکز مجاز و معتبر، ما را نیز در راستای اجرای هرچه بهتر نظارت‌ها یاری نموده و درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به سامانه ۱۵۱۲ دامپزشکی گزارش دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار