علی رضا پناهی گفت : آغاز سال تحصیلی جدید در ایوان با توجه به دستور العمل ستاد مدیریت کرونا در هفته اول به صورت مجازی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی رضا پناهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایوان گفت :  آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان ایوان با توجه به دستور العمل ستاد مدیریت کرونا (وضعیت قزمز، شهرستان) در هفته اول به صورت مجازی خواهد بود.

او افزود :  سال تحصیلی جدید با حضور ۱۰۰۰۰ هزار دانش آموز و بیش از ۱۰۰۰ کادر آموزشی رسما از ۱۵  شهریور ماه آغاز خواهد شد.

پناهی اضافه کرد :  از دو ماه پیش همکاران ما در اداره آموزش و پرورش شهرستان به صورت شبانه‌ روزی مقدمات آماده سازی مدارس را برای شروع سال تحصیلی جدید انجام داده و هم اکنون تمام مدارس با کادر آموزشی آماده ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان عزیز هستند.

مدیر اداره آموزش وپرورش شهرستان ایوان اضافه کرد : در روز ۱۵ شهریور زنگ نمادین شروع سال تحصیلی جدید در یکی از مدارس شهرستان با حضور مسولین شهرستان نواخته خواهد شد، و کلیه کادر آموزشی مدارس هم در محل کار حضور دارند.

پناهی بیان کرد :  در صورت تصمیمات ستاد مدیریت کرونا و دستورالعمل‌های ابلاعی در مورد بازگشایی مدارس به صورت حضوری، از طریق رسانه‌ها به مردم خوب و فهیم شهرستان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.