امام جمعه بروجرد گفت: مردم ایران اسلامی با برگزاری آیین‌های عزاداری همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دردهه اول ماه محرم ثابت کردند که ملتی قانونمند و منظم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،حجت الاسلام سید علی حسینی خطیب نماز جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجردگفت: دشمنان تلاش کردند تا عزاداری محرم تحت تاثیر کرونا برگزار نشود و یا کم رنگ باشد که با تدبیر خردمندانه مقام معظم رهبری به بهترین شکل برگزار شد.

حسینی اظهار داشت: برگزاری آیین‌های عزاداری با نظم و رعایت فاصله اجتماعی بسیار زیبا و پرمحتوا برگزار شد.

او بیان کرد: باتقوی‌ترین افراد کسانی هستند که حق را می‌گویند همه باید حق گو باشیم و به دلیل منفعت حزبی و جناحی خود حرف نزنیم.

خطیب نماز جمعه بروجرد اضافه کرد: ما با دشمنان جنگ خاموش داریم آن‌ها تلاش بر بی میل کردن خانواده‌ها بر کاهش فرزند دارند و متاسفانه صدا و سیما در برنامه‌های خود و تبلیغات خانواده‌ها را با یک یا ۲فرزند نشان می‌دهد.

حسینی تاکید کرد: اگر اینگونه باشد در آینده با کشوری پیر مواجه خواهیم بود.

او افزود: متاسفانه زوج‌های جوان تمایلی به ازدیاد فرزند ندارند واغلب مسئولان ما حداکثر ۲بچه دارند و رسانه ها، ما و دولت باید مصوبه‌ای در حمایت از خانواده‌ها برای ازدیاد فرزند داشته باشند تا باور غلط را از بین مردم ببریم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار