استاندار خراسان جنوبی گفت: به زودی با حضور وزیر نفت در ویدئو کنفرانسی ، تعداد یک هزار و ۳۹ پروژه گازرسانی در این استان، افتتاح و کلنگ ‌زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، استاندار خراسان جنوبیگفت: بزرگترین پروژه گازرسانی کشور متعلق به خراسان جنوبی است و به زودی با حضور وزیر نفت در ویدئو کنفرانسی ، تعداد یک هزار و ۳۹ پروژه گازرسانی مهم در این استان، افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

او افزود: همچنین به زودی با اقدامات جهادی و همراهی دستگاه‌های اجرایی، عملیات اجرایی بزرگترین پارک شمال شهر بیرجند آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید


معتمدیان اظهار کرد: امسال با افتتاح و کلنگ‌زنی یک هزار و ۵۱۵ پروژه با اعتبار بیش از چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت، به لحاظ تعداد پروژه‌ها و حجم اعتبارات هزینه شده برای تحقق طرح‌های مرتبط، هفته دولت استثنایی را در استان شاهد بودیم.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی یک هزار و ۴۰ پروژه با اعتبار سه هزار و ۵۷۶ میلیارد تومان در مناطق روستایی استان نشان از نگاه ویژه دولت به مناطق روستایی و کم برخوردار است.

او افزود: به زودی شاهد حضور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه گردشگری "بند دره" بیرجند برای احداث بزرگترین مجموعه تجاری تفریحی "سیتی سنتر" نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.