مدیر آموزش و پرورش ریگان گفت: ۱۵ هزار و ۷۰۰ دانش آموز در شهرستان ریگان، سال تحصیلی جدید را در ۱۲۰ واحد آموزشی آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد علیزاده، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان در آیین بازگشایی مدارس  با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۷۰۰ دانش آموز در شهرستان ریگان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند، گفت: امسال ۱۲۰ واحد آموزشی در شهرستان ریگان، فعالیت می کنند. 

او با بیان اینکه تمامی تلاش‌ها صورت گرفته است تا دانش آموزی در شهرستان از تحصیل باز نماند، افزود: تمامی مدارس شهرستان ریگان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، سال جدید را آغاز کردند. 

علیزاده از والدین دانش آموزان خواست، تمامی تلاش خود را به کار ببرند تا دانش آموزان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدرسه حضور داشته باشند. 

حجت الاسلام جعفر ریگانی، امام جمعه موقت شهرستان ریگان نیز در مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی جدید گفت: همه ما باید از امام حسین(ع) و نهضت حسینی الگو برداری کنیم. 

او افزود: خانواد‌ها و مجریان مدرسه ها باید تلاش کنند تا امر تعلیم و تربیت دانش آموزان، محقق شود و ضعف هر کدام از آن ها، تعلیم و تربیت را خدشه دار می‌کند.

حجت الاسلام ریگانی با بیان اینکه ضعف تعلیم و تربیت، کمبود مدیران و نیروهای متخصص را در آینده رقم خواهد زد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا برای تعلیم و تربیت قدم‌هایی را برداریم. 

او خطاب به دانش آموزان با بیان اینکه همه ما تلاش می کنیم، امید را در دل جوانان و نوجوانان زنده کنیم، گفت: شما باید برای سرباز‌ی امام زمان( عج) تلاش کنید. 

امام جمعه موقت ریگان بیان کرد: مدرسه ها باید مکانی برای آرامش دانش آموزان باشند تا آن ها تعلیم و تربیت را به خوبی فرا گیرند. 

شهرستان ریگان به دلیل مهاجرت پذیری، سالانه با افزایش تعداد دانش آموزان همراه  است. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار