جمالیان گفت: لوازم تحریر و لوازمی که در مدرسه مورد استفاده است به صورت مشترک استفاده نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانش آموزان لیوان یکبار مصرف همراه داشته باشند،گچ یا ماژیک وایت برد شخصی داشته باشند و سعی کنند لوازم تحریر و لوازمی که در مدرسه مورد استفاده است تا جایی که امکان دارد به صورت مشترک استفاده نشود.

دانش موزان لوازم مدرسه را به صورت مشترک استفاده نکنند.

جمالیان افزود: خانواده‌ها توجه کنند اگر فرزندانشان علامت دار هستند از حضور در مدرسه به صورت جدی خودداری کنند.

او اضافه کرد: خداروشکر میزان بستری در بیمارستان‌ها کاهش پیدا می‌کند و این باعث میشودکه طی این هفته و هفته آینده انشاالله میزان مرگ کاهش پیدا بکند و اکثریت فوتی‌ها مربوط به سنین بالا و کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند هستند که میطلبه این افراد واقعاً مراعات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی‌تر بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در حال حاضر وضعیت شهرستان‌های اراک، ساوه و دلیجان قرمز است، آشتیان، تفرش و فراهان وضعیت نارنجی دارند، شازند سفید و بقیه شهرستان‌های ما وضعیت زرد را دارند.

او ادامه داد: مهمترین توصیه‌ای که می‌توانیم داشته باشیم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی دانش آموزان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی که همان رعایت فاصله یک متر در مدرسه است، همچنین حتما دستمال شخصی داشته باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار