۸۰ درصد مطالبات گندم کاران استان زنجان پرداخت شد

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه‌های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت:۶۵۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران زنجانی پرداخت شد.

خرید گندممدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه‌های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به تداوم خرید گندم در استان گفت: مقدار ۳۵۱ هزار تن گندم تاکنون  از کشاورزان گندم‌کار خریداری شده است که با پیگیری‌های صورت گرفته، مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاوزان تاکنون پرداخت شده است.

رحمنی ادامه داد:از این میزان ۳۱۶ هزار تن به صورت تضمینی  به ارزش ۸۰۳ میلیارد تومان  و خرید توافقی نیز ۳۵ هزار تن انجام شده است.

او اضافه کرد: حدود ۸۰ درصد از مطالبات کشاورزان گندم‌کار تا مورخ ۲۳ مرداد ماه امسال  پرداخت شده  و مابقی گندمکاران در صف واریز قرار دارند و بهای گندم خریداری شده به نوبت به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه‌های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان ادامه داد: تاکنون ۱۵ هزار و ۳۶۸ نفر از گندمکاران استان زنجان محموله گندم خود را به مراکز خرید تحویل دادند.

او با بیان اینکه گندم خریداری شده امسال از ابتدای فرآیند خرید تضمینی گندم در استان تاکنون در قالب ۴۴ هزار محموله تحویل مراکز خرید شده است  تصریح کرد: با خرید این میزان محموله ۱۰۰ درصد هدفگذاری خرید گندم برای امسال در استان محقق شد.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم  غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۴۰ هزار تن گندم خریداری شده بود، اضافه کرد: امسال میزان خرید در استان ۳۰ درصد افزایش یافته است.

رحمنی با اشاره به کاهش مراکز خرید گندم در استان  ادامه داد: تعداد مراکز خرید گندم از ۳۵ باب به هشت باب کاهش  یافته است.

او یاد آور شد: از بیستم  شهریور ماه امسال  فقط دو مرکز خرید گندم  غدیر زنجان و ولایت سلطانیه کار خرید گندم از کشاورزان را به عهده خواهند داشت.  

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.