مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت شرکت در جشنواره ملی ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۹ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری این جشنواره ملی در استان با مشارکت دانشگاه  فرهنگیان و بسیج فرهنگیان کشور و استان است.  

زارع پور افزود: معلمان، دانش آموزان، مدیران مدارس و دانشجومعلمان کهگیلویه و بویراحمد می توانند در این جشنواره ملی شرکت کنند. 

او بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ملی ارائه ایده ها و تجربه های برتر در مورد استمرار  آموزش در شرایط کرونایی است. 

زارع پور گفت: دانشجومعلمان، مدیران مدارس، دانش آموزان و معلمان کهگیلویه و بویراحمد می توانند آثار خود را تا روز جمعه ۲۱   شهریورماه امسال از طریق سامانه ملی www.sci.cbo.ir برای شرکت در این جشنواره ملی ارائه دهند. 

او افزود: این جشنواره ملی در پنج محور شامل یادگیری موثر، زیرساخت های تعلیم و تربیت، الگوهای موثر تربیتی، مدیریت نظام  آموزشی  در شرایط کرونایی و موضوع های آزاد برگزار می شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: ایده های این جشنواره ملی در قالب نماهنگ، انیمیشن، موشن گرافیک، نقاشی، کاریکاتور و پیشنهاد قابل ارائه است و هر فرد  باید یک ایده ارسال کند.  

او بیان کرد: ایده های برتر این جشنواره ملی برای استفاده و بهره گیری لازم در اختیار اداره کل آموزش و پرورش دیگر استان های کشور  قرار می گیرد. 

زارع پور افزود: بخش مسابقه این جشنواره ملی در ۲۰ موضوع برگزار و در هر موضوع نیز سه نفر به عنوان برتر انتخاب و از آنان تجلیل می  شود. 

او گفت: برگزاری این جشنواره ملی فرصت مناسبی برای هم افزایی فکری به منظور استمرار آموزش و کمک به آموزش بهتر در شرایط  کرونایی است. 

سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که  ۵۲ درصد آنها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهرها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستاها هستند. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.