مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت:در پنج ماه امسال در استان اصفهان ۱۹۲ مجوز سقط درمانی صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی سلیمانی‌پور مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به آمار غرق شدگی در پنج ماه نخست امسال اظهار داشت: در این بازه زمانی ۳۷ نفر که بر اثر غرق شدگی در استان اصفهان جان باختند به پزشکی قانونی استان ارجاع شده است.

او افزود: آمار غرق شدگی در استان اصفهان در پنج ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۵۵ نفر بوده است، کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه تعداد مردان فوت شده بر اثر غرق شدگی در پنج ماهه امسال در استان اصفهان ۲۹ نفر و تعداد زنان ۸ نفر بوده است، اضافه کرد: بر این اساس ۱۳ نفر از این افراد در رودخانه، ۱۰ نفر در استخر‌های کشاورزی، هشت نفر در کانال آب، سه نفر در دریاچه مصنوعی، یک نفر در استخر شنا، یک نفر در دریاچه طبیعی و یک نفر نیز در سایر مکان‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

او همچنین به آمار صدور مجوز سقط درمانی در پنج ماه امسال در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: از میان تعداد مراجه کنندگان ۱۹۲ نفر واجد شرایط بودند و برایشان مجوز صادر شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان افزود: تعداد مجوز‌های صادر شده در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۵.۹ درصدی داشته و تعداد مجوز‌های سقط جنین صادر شده در پنج ماهه اول سال قبل ۲۵۹ مورد بوده است.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار