وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی، اقدامات کابینه بنیامین نتانیاهو در مواجهه با بحران شیوع کرونا را غیرقانونی ارزیابی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی  با غیرقانونی خواندن اقدامات کابینه بنیامین نتانیاهو، از صهیونیست‌ها خواست تا به دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی کابینه او گوش ندهند.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی گفت نتانیاهو سلامت عمومی را فدای اطمینان از ثبات کابینه ائتلافی خود کرده و بنابراین تصمیمات اتخاذ شده از سوی او کاملا غیرقانونی است. او صهیونیست‌ها را ترغیب کرد تا به جای دنبال کردن دستورالعمل‌های کابینه در خصوص شیوع کرونا، مطابق با عقل سلیم خود پیش روند.

لیبرمن گفت غیرممکن است اسرائیلی‌ها به گروگان‌های وزرای کابینه تبدیل شوند. تصمیمات کابینه در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا براساس داده‌های علمی نبوده و فاقد شفافیت و منطق است. وزیر جنگ سابق صهیونیست‌ها گفت صحبت‌های زیادی درباره تعطیلی و قرنطینه می‌شنویم، اما آنچه ما به آن نیاز داریم، نظم است.

پیش از این خبرگزاری «اسرائیل نشنال» رژیم صهیونیستی از هشدار مقامات بخش بهداشت این رژیم درباره احتمال فروپاشی نظام بهداشت و درمان در آینده نزدیک به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا خبر داد. همچنین به دنبال افزایش میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا به بالای هزار نفر در سرزمین‌های اشغالی منع آمد و شد اعلام شد. بر این اساس، در ۴۰ شهر که بالاترین میزان آلودگی را دارند ۱۲ ساعت، از هفت بعدازظهر تا پنج صبح، منع آمد و شد اعلام شده است.

بر اساس اعلام مقامات رژیم صهیونیستی، در ۲۴ ساعت گذشته دو هزار و ۲۵۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در سرزمین‌های اشغالی گزارش شده و تعداد قربانیان کرونا در این سرزمین‌ها به بالای هزار نفر، یعنی ۱۰۲۲ مورد رسیده است. در مجموع تاکنون ۱۳۱ هزار و ۹۷۰ نفر در اسرائیل به کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار