پلیس رژیم صهیونیستی در درگیری با تظاهرکنندگان علیه نخست‌وزیر این رژیم در مقابل اقامتگاه وی در قدس اشغالی، دست‌کم ۹ نفر را بازداشت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، پلیس رژیم اشغالگر صهیونیستی در درگیری با معترضان در مقابل اقامتگاه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم در شهر قدس اشغالی که راهپیمایی کرده و تظاهراتی برگزار کرده بودند، دست‌کم ۹ نفر را بازداشت کرد.

تظاهرکنندگان تلاش می‌کردند با برچیدن موانع پلیس و عبور از آن‌ها به اقامتگاه نتانیاهو نزدیک شوند که نیرو‌های امنیتی صهیونیست برای متفرق کردن آن‌ها چندبار با آنان درگیر شدند.


بیشتر بخوانید:


پلیس صهیونیستی در قدس اشغالی با ادعای اینکه تظاهرات‌کنندگان نه تنها آرامش عمومی را برهم زده اند بلکه اعمال خرابکارانه انجام می‌دادند، حداقل ۹ نفر از آن‌ها را بازداشت کرد.

این در حالی است که نشریه صهیونیستی جروزالم‌پست پیش از این نیز گزارش داده بود همزمان با ورود نتانیاهو به واشنگتن برای امضای توافق صلح با امارات و بحرین در روز سه‌شنبه، گروهی از اسرائیلی‌های ساکن شهر‌های مختلف آمریکا در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری تظاهراتی در این شهر (واشنگتن) هستند.

مخالفان نتانیاهو در چارچوب جنبشی طی هفته‌های اخیر، تظاهراتی در بیش از ۲۰ نقطه در جهان برپا کرده‌اند. آن‌ها مانند معترضان در اسرائیل، خواستار استعفای نتانیاهو به علت اتهامات وارده به او هستند. این تظاهرات تاکنون در نقاط مختلف جهان از جمله آمستردام، بوستون، نیویورک، آتلانتا، شیکاگو، سانفرانسیسکو، تورنتو، لس آنجلس، برلین، ونکوور، میامی، مادرید، پاریس، کوپنهاگ و واشنگتن برگزار شده است.

بازداشت تظاهرکنندگان علیه نتانیاهو به دست پلیس صهیونیستی 01

بازداشت تظاهرکنندگان علیه نتانیاهو به دست پلیس صهیونیستی 02

بازداشت تظاهرکنندگان علیه نتانیاهو به دست پلیس صهیونیستی 03

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار