فرماندار دالاهو با اعلام اینکه رای مردم را حق‌الناس می‌دانم، گفت : صیانت از رأی مردم و سلامت انتخابات اولویت مجریان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کرم محمدی فرماندار دالاهو گفت : شرکت در انتخابات نشانه پویایی، نشاط و احساس مسوولیت مردم در قبال سرنوشت خود می‌باشد.

او گفت : در انتخابات پیش رو مرحله دوم مجلس شورای اسلامی نیز میزان رای مردم است و هرکسی اکثریت آرا را کسب نماید، نماینده همگان خواهد بود.

محمدی افزود: فرماندار، معاونین فرماندار، بخشداران و همچنین مدیران ادارات مکلف به رعایت اصل بی طرفی کامل در انتخابات هستند.

فرماندار دالاهو افزود: با قاطعیت اعلام می‌کنم مدیرانی که بااستفاده از جایگاه حقوقی و بیت المال له یا علیه نامزدی‌ها فعالیت کنند و این موضوع به تایید مراجع ذیصلاح و بویژه اداره اطلاعات برسد، بلادرنگ عزِل خواهد شد.

او گفت: از فعالان فضای مجازی بابت بازتاب اخبار و گزارش‌های فعالیت‌های هر ۲ نامزد و ایجاد شور انتخابات صمیمانه سپاسگزاری کرده و از مدیران این کانال‌ها تقاضا می‌کنم در این چند روز باقی مانده از بازتاب و انتشارهرگونه شایعه و مواردی که خلاف مقررات است به صورت جدی پرهیز کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
نه بابا!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
آره بابا