رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد آخرین جزئیات از انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز طهماسب کاظمی، رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد با اشاره به آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد از روز یکشنبه، ۱۶ شهریور اظهار کرد: به منظور شرکت داوطلبان علاقمند به پذیرش در دانشـگاه آزاد کد دسترسی انتخاب رشته توسط سازمان سنجش آموزش کشور در کارنامه اعلام نتایج اولیه درج شده اسـت. داوطلبان براساس این کد دسترسی و کد ملی می‌توانند نسـبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

کاظمی گفت: تمام داوطلبان مجاز به انتخاب رشـته ضـرورت دارد با توجه به نتایج درج شده در کارنامه صـادره از سـوی سازمان سنجش و با مراجعه به سامانه انتخـاب رشته دانشگاه آزاد ضمن مطالعه دفترچـه راهنمـا نسـبت بـه انتخـاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته/محل متناسب با کد مجموعـه امتحـانی خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


او گفت: داوطلبانی که علاوه برکد رشته امتحانی اول، در کد رشته امتحـانی دوم نیـز ثبـت نـام و در آزمـون شـرکت کرده اند، می‌توانند رشته/محل‌های متناسب با کد رشته امتحـانی دوم خود را براساس اولویت موردنظر در میان ۱۰۰ رشته/محل انتخابی درج کنند.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی افزود: داوطلبان تنها امکان انتخاب رشته/گرایش هـایی را دارند که مطابق کارنامه صادره از سـوی سـازمان سـنجش آموزش کشور در کد ضریب متنـاظر بـا آن (از کـد رشـته امتحانی اول و یا دوم) مجاز شده باشند.

کاظمی تاکید کرد: عدم مراجعه به سامانه به منظور انتخاب رشته در دانشگاه آزاد در موعد مقرر و مطـابق اطلاعیه های صادره به منزله انصراف از پذیرش در دانشگاه آزاد بوده و پس از انقضای مهلت مقرر امکان انتخاب رشته تحـت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار