امام جمعه زرندیه از توزیع ۲ هزار و ۶۵۰ بسته معیشتی دیگر بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،با اشاره به مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در زرندیه گفت:از اداره اوقاف و آستان مقدس امامزاده سید منصور (ع) که ۲ هزار و ۶۵۰ بسته معیشتی تهیه و به کمک ستاد انفاق مومنانه در شهرستان توزیع کردند تشکر و قدردانی کنم.

حجت السلام ابراهیمی افزود: برای مرحله دوم انفاق مومنانه در شهرستان زرندیه از عید قربان تا عاشورای حسینی ۳ هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی، ۱۰ هزار بسته گوشت قرمز و ۳۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

او اضافه کرد: سهمیه‌ای که در استان مرکزی برای شهرستان زرندیه در نظر گرفته شده ۷ هزار بسته معیشتی است که انشاالله تا پایان ماه صفر با به میدان آمدن خیرین عزیز بیشتر از آن سهمیه‌ای که تعیین شده تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

امام جمعه شهرستان زرندیه بیان کرد: در مرحله اول که از نیمه شعبان با فرمان مقام معظم رهبری آغاز شد خوشبختانه شهرستان زرندیه توانست بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی تهیه کند و بین خانواده‌های نیازمند در این شهرستان و در بعضی از شهرستان‌های همجوار توزیع کند که از ۱۰ هزار بسته هدفگذاری شده بیشتر بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.