با دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس و برای کمک به توانمندسازی دستفروشان ماهی ومیگو، این افراد از امروز ۱۸ شهریوربه مدت ۲ ماه در غرفه‌های بازار ماهی فروشان بندرعباس به رایگان مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،  مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس گفت:برای اجرای مصوبات جلسه شورای تأمین شهرستان بندرعباس و با هدف حفاظت از سلامت غذایی مردم ، فرآیند ساماندهی دستفروشان مقابل بازار ماهی فروشان بندرعباس آغاز شد.

قهرمانی افزود:در جریان اجرای این طرح، ضمن برگزاری نشست توجیهی با جمعی از دستفروشان در خصوص فراهم بودن زمینه فعالیت رسمی، قانونی و بهداشتی آن‌ها در محل بازار بزرگ ماهی فروشان این شهرستان، مطالبی بیان شد.

او بااشاره به ارائه غرفه رایگان به دستفروشان ماهی و میگو در بندرعباس، هدف از ساماندهی دستفروشان ماهی در بندرعباس را حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از عرضه غیر بهداشتی آبزیان برشمرد و بر ضرورت رفع عوامل تهدید کننده بهداشت عمومی در این خصوص تأکید کرد.

همچنین در جریان این نشست، با دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس مقرر شد برای کمک به توانمندسازی دستفروشان، این افراد از مورخ ۹۹/۶/۱۸ به مدت ۲ ماه رایگان توسط عوامل شهرداری و بازار ماهی فروشان در غرفه‌های این بازار مستقر شوند و همچنین پس از انعقاد قرارداد، اتحادیه مربوطه نیز نسبت به تشکیل پرونده و صدور پروانه کسب برای آن‌ها اقدام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.