معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از پذیرش عضویت در انجمن مد و لباس استان تا ۱۰ مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر آریایی نیا معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: پس از انتخاب اعضای هیئت موسس انجمن مد و لباس استان، به دنبال ایجاد بانک اطلاعاتی از فعالان، تولیدکنندگان، مدرسان، دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه هستیم تا با پذیرش اعضای واجد شرایط و عضویت آنها در انجمن مد و لباس این مهم تحقق یابد.

او ضمن تشکر از اعضای هیئت موسس انجمن مد و لباس خوزستان افزود: اعضای انجمن مد و لباس با استفاده از حق رای می‌توانند اعضای هیئت مدیره را انتخاب کنند و یا خودشان نمایندگان هیئت مدیره یا رئیس انجمن شوند.

آریایی نیا با اشاره به شرایط عضویت در انجمن مد و لباس خوزستان تصریح کرد: فعالان، تولیدکنندگان، مدرسان، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه مد و لباس می‌توانند تا ۱۰ مهرماه سال جاری برای عضویت در انجمن مد و لباس فرم ثبت نام موجود در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را پر کنند و تصویر شناسنامه، کارت ملی، عکس پرسنلی، آخرین مدرک تحصیلی و رزومه کاری و فعالیت‌های خود را به دبیرخانه انجمن مد و لباس خوزستان به شماره ۰۹۳۷۴۶۹۱۸۸۴ ارسال کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۳۳۰۹۵ داخلی ۱۶۰ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شیرازی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.