استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر تکمیل قسمت‌ های باقیمانده پروژه دوبانده سازی محور بیرجند - قاین، تسریع در روند اجرای پروژه ‌های در دست اقدام راه ‌های استان را خواستار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در دیدار معاون ساخت و توسعه راه‌ های شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و هیات همراه در بیرجند با تاکید بر تکمیل قسمت ‌های باقیمانده پروژه دوبانده سازی محور بیرجند - قاین گفت: امید است وزارتخانه با برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت کار‌ها و پیگیری‌ های جدی‌تر، این پروژه را تا پایان امسال کامل کند.

او افزود: انتظار این است که پروژه دوبانده  سازی محور دیهوک - فردوس - بجستان نیز حداکثر تا پایان سال تکمیل شود.

معتمدیان با اشاره به برنامه‌ های در دست اقدام برای اجرای برخی پروژه‌ های استان بیان کرد: مجوز‌های مقدماتی کمیسیون ماده ۲۳ برای محور‌های بیرجند - سه راهی راهداران - دیهوک - طبس و همچنین سه راهی شهید زارع - بشرویه اخذ شده و در مراحل نهایی است.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر شتاب‌ بخشی به روند دوبانده سازی برخی محور‌ها تصریح کرد: دوبانده سازی محور‌های طبس - یزد، طبس - اصفهان، سه راهی روم - سرایان - فردوس و بیرجند - نهبندان از مطالبات مردم است که باید با سرعت بیشتری اجرا شود.


بیشتر بخوانید


او به نظارت جدی‌تر بر روند اجرای پروژه‌ها نیز تاکید کرد و تامین اعتبار برای اجرای پروژه محور جدید طبس - بشرویه را خواستار شد.

 کدخدا زاده معاون ساخت و توسعه راه‌ های شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌ های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی نیز در این دیدار گفت: استاندار خراسان جنوبی جزو معدود استاندارانی است که استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ و اخذ تسهیلات بانکی در اجرای پروژه ‌های راه سازی را دنبال و از این پتانسیل در محور‌های بیرجند - قاین استفاده کرده و برای دو محور سربیشه - ماهیرود و دیهوک - فردوس نیز در دستور کار دارد.

او با اشاره به پروژه‌ های در حال اجرا در سطح استان تاکید کرد: با توجه به همراهی‌ های استاندار خراسان جنوبی، نظارت و کنترل‌ ها با دقت هرچه تمام ‌تر صورت می‌گیرد و کیفی‌سازی پروژه‌ها در دستور کار است.

حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل منطقه شمال شرق کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی نیز در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار