معاون آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز گفت: محتوای آموزشی یکی از بنیان‌های اساسی آموزش نوین و یکی از دستاورد‌های مهم فناوری است.

 سعید خوش اخلاق معاون آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: محتوای آموزشی یکی از بنیان‌های اساسی آموزش نوین و یکی از دستاورد‌های مهم فناوری است و در همین زمینه جلسه سرگروه‌های آموزشی متوسطه اول ودوم با موضوع تولید محتوای آموزشی تشکیل شد.

او ضمن تاکید بر فرآیند تعلیم و تربیت افزود: با استفاده از تولید محتوای آموزشی با بهره گیری از فضای بستر شاد فرایند یادگیری دانش آموزان در شرایط خاص تسهیل خواهد شد.

خوش اخلاق در ادامه بر اهمیت تولید محتوای آموزشی جهت استفاده دانش آموزان مناطق کم برخوردار تاکید کرد و از سرگروه‌های آموزشی خواست تا در آغاز سال تحصیلی ۱۴۴۰۰- ۱۳۹۹محتوای آموزشی تهیه شده را با همکاری کارشناس تکنولوژی در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

معاون آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز در پایان تصریح کرد: جلسه سرگروه‌های آموزشی دوره‌های اول ودوم متوسطه جهت آمادگی برای شروع سال تحصیلی جدید با موضوع تولید محتوای آموزشی طی ۲ روز شهریور ماه ۹۹ برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.