نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از نصب ۱۴۰ دستگاه کنتور هوشمند حجمی روی چاه‌های کشاورزی استان اردبیل در ۶ ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، داور بستام، نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به اینکه در مردادماه امسال ۳۰ دستگاه کنتور هوشمند حجمی روی چاه‌های کشاورزی دارای اضافه برداشت در سطح استان اردبیل نصب شده است، گفت: با این اقدام مجموع کنتور‌های هوشمند حجمی نصب شده در سطح استان اردبیل طی امسال به ۱۴۰ دستگاه رسید.

او نصب کنتور هوشمند را یکی از پروژه‌های ۱۵‌گانه طرح احیا و تعادل بخشی عنوان کرد و افزود: با نصب ۱۴۰ دستگاه کنتور هوشمند در سطح استان اردبیل و کنترل و نظارت بر آن‌ها حدود ۳.۹ میلیون متر مکعب از اضافه برداشت آب جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.

نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تصریح کرد: نصب کنتور‌های هوشمند روی همه چاه‌های کشاورزی در سطح استان از برنامه‌های جدی این شرکت است و این امر سهم بسزایی را در کنترل مصارف آبی و مدیریت آن برای بهبود وضعیت آبخوان دارد.

بستام همچنین از انسداد ۲۶ حلقه چاه با صرفه‌جویی ۰.۷ میلیون متر مکعب آب از اول امسال تاکنون خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.