مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال به تعاونی‌های فعال در بخش تولید ماسک و پوشاک بیمارستانی خبر داد.

تولیدکنندگان ماسک و پوشاک بیمارستانیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یوسفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: معاونت امور تعاون در امر پرداخت تسهیلات به شرکت‌های تعاونی که در زمینه تولید ماسک و پوشاک بیمارستانی فعال هستند، پیش قدم بوده است.

او افزود: ۱۷ شرکت تعاونی جهت دریافت تسهیلات ۱۲ درصدی و سرمایه در گردش دو ساله به مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال، معرفی شدند که متاسفانه به دلیل کوتاه مدت بودن تسهیلات، فقط دو شرکت تعاونی جمعا به مبلغ ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: تعداد ۲۰ شرکت تعاونی اخیرا جهت دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده‌اند که پرونده آن‌ها در صندوق در دست بررسی بوده و به زودی نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

یوسفی خاطرنشان کرد: پارسال تعداد هفت شرکت تعاونی متشکل از زنان سرپرست خانوار و تولید کننده لوازم بهداشتی و بیمارستانی از مبلغ یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برخوردار شده‌اند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.