المپین تکواندو گفت: انتخاب تکواندوی ایران به عنوان برترین فدراسیون تکواندوی جهان برازنده این رشته ورزشی است.

آرمین هادی پور المپین تکواندو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شروع تمرینات تیم ملی بیان کرد: بعد از دوره ۶ ماهه و طولانی مدتی که به واسطه ویروس کرونا پیش آمده بود دوباره کنار هم جمع شدیم که بابت این اتفاق بسیار خوشحال هستم. مانند یک خانواده کنار یکدیگر هستیم و تمرینات را آغاز کرده ایم و شرایط بدنی مان را برای مسابقات آماده می‌کنیم.

المپین تکواندو درباره مقطعی برگزار شدن تمرینات تیم ملی اظهار کرد: خبری در مورد اینکه مسابقات چگونه برگزار می شود به گوش ما نرسیده است، اما مسابقه گرند پری در آبان ماه را در پیش داریم که باید خودمان را آماده کنیم و بعد از اتمام این مسابقات باید برای المپیک برنامه ریزی کنیم که نیازمند دوره آماده سازی خاصی از طرف کادر فنی تیم ملی است و امیدوارم موفق عمل کنیم.

هادی پور در مورد انتخاب فدراسیون تکواندوی ایران به عنوان برترین فدراسیون تکواندوی جهان اظهار کرد: فدراسیون تکواندو همیشه نشان داده در تمامی رده‌های سنی از خردسالان تا بزرگسالان از بهترین‌ها و سکونشین جهانی بوده است. تکواندو حتی در دانشگاه علمی کاربردی به صورت تخصصی و آکادمیک تدریس می‌شود و در این سال‌ها افتخارات متعددی کسب کرده ایم که به نظر من این عنوان برازنده فدراسیون تکواندو است.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار