استاندار بوشهر گفت: پارسال و امسال برای اجرای طرح راه‌آهن بوشهر - شیراز ۱۰۰ درصد اعتبارات را گرفته‌ایم.

۱۰۰ درصد اعتبارات راه‌آهن بوشهر اختصاص یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در جشنواره شهید رجایی استان بوشهر بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر بزرگترین الگو برای همه ما هستند تا راه را در مسیر خدمت‌گذاری به مردم فراموش نکنیم.

او عنوان کرد:استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه اقتصادی دارد و این استان باید سال‌ها پیش از خط ریل برخوردار می‌شد، ولی انجام نشده است.

گراوند افزود: بدون اینکه هیاهو کنیم، خط راه آهن را از بوشهر شروع کردیم و پارسال و امسال تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات راه‌آهن را داشتیم. دنبال نوکری کردن برای مردم هستیم.

او ادامه داد: در مرکز استان بوشهر تک بیمارستانی هستیم و کمبود‌های بسیار زیادی در بوشهر داریم. بیمارستان شهدای هسته‌ای تا مهر به بهره‌برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید

آیا صدای سوت قطار به گوش بوشهری‌ها می‌رسد؟


استاندار بوشهربیان کرد: مشکل آب را در استان بوشهر حل کردیم و۱۲۰ میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب استان بوشهر پارسال و امسال هزینه کرده‌ایم.

گراوند گفت: طرح فاضلاب جنوب شهر بوشهر آغاز شده است و بخش زیادی از فاضلاب قبلی بوشهر و ایستگاه‌ها را بازسازی خواهد شد.

او عنوان کرد: مدیران دستگاه‌هایی اجرایی بدانند که حداکثر ۲۰ درصد از منابع در اختیار استان است و ۸۰ درصد اعتبارات ملی است و باید مسیر‌های استفاده از منابع ملی برای توسعه استان استفاده شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: همه مدیران به سراغ منابع ملی بروند. اگر به سمت سیستم وزارت‌خانه‌ها نرویم منابع از دست ما می‌رود و به جای دیگری می‌رود. سازمان‌ها و وزارت‌ها منابع خوبی برای استان‌ها دارند.

گراوند ادامه داد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات بسیار مهم است و خدمت‌رسانی در این شرایط نیز باید مد نظر باشد. توسعه خدمات غیرحضوری نیز دارای اهمیت است و باید مد نظر باشد.

او با اشاره به بازگشایی مدارس تحت تاثیر شرایط کرونا، افزود: زیرساخت‌های ارتباطی در برخی از مناطق استان مشکل دارد که باید این زیرساخت‌ها تقویت شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.