رئیس شورای شهر تبریز گفت: خلاء سریال‌های خوب داخلی به چشم می‌خورد و از طرفی الگوسازی نامناسب سریال‌های خارجی در شبکه‌های ماهواره‌ای، مبانی خانواده را زیر سوال می‌برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز  امروز در آیین آغاز ضبط فصل دوم سریال جلال گفت: باید تلاش کنیم تا سریال داخلی خوب تهیه کنیم چرا که عامل موفقیت ما در این زمینه مشارکت مردم و مخاطب پذیری صدا و سیما است و این امر موجب می‌شود که هنرمندان و کارگردانان خوب ما در عرصه صدا و سیمای کشور قابیلت‌های خود را نشان دهند.

اومطرح کرد: در شورای اسلامی شهر وظیفه خود می‌دانیم که از این سریال حمایت کنیم، شهرداری تبریز نیز لایحه‌ای تهیه کرده تا بتوانیم به صورت مستمر از برگزیدگان هنری، ورزشی و علمی شهرمان حمایت کنیم، این طرح به‌زودی در صحن علنی شورای شهر مطرح می‌شود.

او گفت: از نظر سخت افزاری نیز کار‌های خوبی در حال انجام است، در این رابطه سالنی در پارک باغشمال برای توسعه تئاتر استان در نظر گرفته‌ایم و در فرهنگسرا‌ها نیز مباحث فرهنگی را پیش می‌بریم.

 رئیس شورای شهر تبریز اضافه کرد: تعامل خوبی بین صدا و سیما، شورای شهر و شهرداری برقرار شده است که می‌توان در زمینه گسترش فعالیت‌های فرهنگی در شهر، بهره بیشتری از توان و ظرفیت همدیگر برد.

دبیری گفت: از آقای صفری مدیرکل صدا و سیما که در ساخت یک سریال تاریخی، آموزنده و معرف تاریخ آذربایجان پیشقدم است، تشکر می‌کنم چرا که تهیه سریال جلال می‌تواند در معرفی تاریخ تبریز و بزرگان شهرمان مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.