تصویربرداری فصل دوم سریال طنز تلویزیونی آجی بال در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،تصویربرداری فصل دوم سریال طنز تلویزیونی آجی بال در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی آغاز شد.

صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در آیین کلید زنی این سریال گفت: با احترام به خواست مخاطبان، برنامه ریزی برای نگارش این سریال در قالب ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای از ماه‌ها پیش در دستور کار برنامه ریزان و برنامه سازان شبکه سهند قرار گرفته بود.

صفری اهمیت دادن به صنایع بومی، ایجاد اشتغال از طریق تولید ملی، فرهنگ سازی برای مصرف کالای داخلی، جایگاه وارزش خانواده و ایجاد زمینه برای ازدواج جوانان را از موارد مهم مطرح شده در این سریال عنوان کرد و افزود: آجی بال ۲ تلاش خواهد کرد معضلات و مشکلات جوانان را به ویژه در زمینه مشاغل کاذب از دریچه طنز به نمایش بگذارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی افزود: با توجه به ظرفیت بالا و پتانسیل خوب عوامل هنرمندان استان، در این سریال از اکثریت قریب به اتفاق عوامل و بازیگران بومی استفاده شده است که هر کدام در قاب این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

او با بیان اینکه بیشتر سکانس‌های این سریال در تبریز و منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس ضبط خواهد شد، گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته کار تصویربرداری تا فروردین ماه ادامه خواهد داشت و همزمان کار تدوین و بقیه مراحل انجام کارآغاز خواهد شد.

صفری با اشاره به اهمیت موضوع تولید افزود: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی این توفیق را دارد در سالی که مزین به رونق تولید نامگذاری شده است بتواند سریالی با این مضمون که هم به اشتغال و هم به ازدواج جوانان توجه می‌کند، تولید کند.

این سریال به تهیه کنندگی مهدی گوهریان، کارگردانی قربانعلی طاهر فر و تصویربرداری حسن وکیلی تولید می‌شود.

بابک نهرین، هاشم چاووشی، فاطمه شکری، بهمن تقی پور، جمال ساقی نژاد، رضا باقری، زکیه کریمی، محدثه حیرت، زیبا فرج اللهی، سودا برمایه و پریسا سهرابی به عنوان نقش آفرینان اصلی این سریال جلوی دوربین خواهند رفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ماندانا نهرین
۱۳:۴۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام خیلی عالی است ممنون از سازندش