مهم‌ترین حوادث ۲۴ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۲۴ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری راننده کامیون حامل ماسک‌های قاچاق ۶ میلیارد ریالی

فرمانده انتظامی لارستان از بازداشت راننده کامیون حامل ماسک‌های قاچاق ۶ میلیارد ریالی در شهرستان لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان درباره دستگیری راننده کامیون حامل ماسک‌های قاچاق ۶ میلیارد ریالی، اظهار کرد: به منظور مقابله با قاچاق کالا‌های سلامت محور با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح استان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۷۰ هزار عدد ماسک قاچاق کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۶ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: پلیس این شهرستان برابر قانون با قاچاقچیان، محتکران لوازم بهداشتی و مخلان نظم و امنیت اقتصادی به شدت برخورد می‌کند.

۵۷ راس گوسفند قاچاق در لارستان کشف شد

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۵۷ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: مأموران پاسگاه انتظامی چهاربرکه این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را توقیف کردند.

او تصریح کرد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو حامل ۵۷ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر شد، افزود: ارزش ریالی احشام قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

توقیف ۶۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اوز

فرمانده انتظامی اوز گفت: ۶۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف و مزاحم در اوز توقیف شدند.

سرهنگ هادی محمدیان فرمانده انتظامی اوز درباره توقیف وسایل نقلیه متخلف اظهار کرد: در پی گزارشات و نارضایتی تعدادی از شهروندان مبنی بر آلودگی صوتی از سوی برخی موتور سواران، ماموران انتظامی طرح ارتقای امنیت اجتماعی را در اطراف مراکز آموزشی و درمانی طی هفته گذشته اجرا کردند.

او با بیان اینکه در این طرح ماموران موفق شدند ۶۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف و مزاحم توقیف کنند، افزود: کشف یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دستگیری ۲ سارق نیز از دیگر نتایج این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان اوز تصریح کرد: هر شخصی که بخواهد خللی در آرامش و امنیت شهروندان ایجاد کند با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌شود.

اتوبوس حامل کالای قاچاق میلیاردی در ممسنی توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از کشف محموله قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی درباره توقیف اتوبوس حامل قاچاق در ممسنی، اظهار کرد: به منظور مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأموران انتظامی این شهرستان در ایست و بازرسی مقطعی در محور کوه چنار-نورآباد، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

او اضافه کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۸۰ عدد آچار و ۷۵۰ عدد قفل درِ قاچاق که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود، کشف کنند.

سرهنگ قسام با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

جمع آوری ۱۱۸ معتاد کارتن خواب در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: ۱۱۸ معتاد متجاهر و کارتن خواب در ۲۴ ساعت گذشته در شیراز جمع آوری شد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز درباره جمع آوری معتادان کارتن خواب در شیراز، بیان کرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، مأموران انتظامی شهرستان شیراز با اولویت قرار دادن محله‌های آلوده با رعایت همه موارد بهداشتی و اصول ابلاغی، اقدام به جمع آوری ۱۱۸ نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه دستگیر شدگان تحویل اداره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شدند، ادامه داد: اجرای این طرح مورد رضایت اهالی محل قرار گرفته و مراتب تقدیر آنان از پلیس را به همراه داشته است.

سرهنگ شجاعی، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده کسانی که اقدام به تهیه، مصرف و توزیع مواد مخدر می‌کنند از طریق تماس با مرکز ۱۱۰ پلیس را مطلع سازند.

انهدام باند سارقان در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای منزل و مغازه و کشف ۳۰ فقره سرقت در شهرستان مرودشت خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت درباره دستگیری باند سارقان در مرودشت، اظهار کرد: در چند ماهه گذشته با توجه به وقوع چندین فقره سرقت منزل و مغازه در سطح شهرستان مرودشت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی، مطلع شدند که اعضای باند سارقان منزل و مغازه، پس از سرقت به شهرستان مشهد متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی به شهرستان مشهد اعزام و با اقدامات تخصصی و پلیسی، موفق شدند مخفیگاه متهمان در یکی از محلات شناسایی کنند.

سرهنگ زینلی بیان کرد: کارآگاهان طی عملیاتی غافلگیرانه، موفق شدند هر ۴ سارق که اعضای یک باند بودند را در مخفیگاهشان دستگیر و به شهرستان مرودشت انتقال دهند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به ۳۰ فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف کردند، گفت: این سارقان حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون درباره کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در کازرون، بیان کرد: ماموران یگان امداد شهرستان کازرون با اقدامات فنی و تخصصی از وجود یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یکی ازخیابان‌های سطح شهر کازرون مطلع شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در طول شبانه روز هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب گفت: ۱۰۰ کیلو تریاک با تلاش مأموران انتظامی، کشف شد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب دراره کشف تریاک در داراب اظهار کرد: پلیس شهرستان داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی بندرعباس-داراب، در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه موتورسیکلت و سواری ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند هر دو دستگاه وسیله نقلیه را توقیف و در بازرسی از آن‌ها، ۱۰۰ کیلو تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه در این خصوص راننده سواری دستگیر و راکب موتورسیکلت با توجه به تاریکی هوا متواری شده است، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی در امسال است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار