مهم‌ترین حوادث ۱۵ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۱۵ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۵ میلیارد ریال ارز قاچاق در خرم بید

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۱۵ میلیارد ریال ارز قاچاق در شهرستان خرم بید خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس درباره کشف ارز قاچاق در خرم بید، اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی شهرستان خرم بید هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک خودرو پژو پارس مظنون و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو، ۶۳ هزار دلار قاچاق کشف کردند، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش آن را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از نیم تن کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۶۶۹ کیلوگرم تریاک در شهرستان داراب خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس با اشاره به کشف تریاک در داراب، اظهار کرد: به منظور مبارزه مستمر با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور رستاق-بندرعباس در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه سواری سمند و ال ۹۰ مظنون و دستور ایست دادند که رانندگان بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، رانندگان که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با رها کردن خودرو و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی منطقه، اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از هر ۲ خودرو توقیف شده، ۶۶۹ کیلو تریاک کشف شد، گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

کشف کالای قاچاق ۱۰ میلیارد ریالی در رستم

جانشین فرماندهی انتظامی فارس از توقیف کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان رستم خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده جانشین فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان رستم هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۰ هزار و ۵۵۴ کیلوگرم تخمه آفتاب گردان خارجی و قاچاق کشف شد که طبق نظر کارشناسان مربوطه، ارزش این محموله قاچاق ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های پلیس به شمار می‌رود.

کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان مرودشت خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت درباره کشف موتورسیکلت قاچاق در مرودشت، اظهار کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران یگان امداد موفق به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت هزار و ۳۰۰ سی سی قاچاق در این شهرستان شدند.

سرهنگ زینلی، ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت از شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر دهند.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز درباره توقیف موتورسیکلت قاچاق در شیراز، گفت: به منظور طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف، ماموران انتظامی کلانتری ۲۴ ابوذر هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه موتوسیکلت سنگین مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه پس از طی مسافتی ماموران موفق شدند موتورسیکلت را توقیف کنند، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از نگهداری هرگونه کالای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف گنج یاب ۲۰ میلیاردی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف دستگاه گنج یاب ۲۰ میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد درباره کشف گنج یاب در فیروزآباد، اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل مسکونی خود یک دستگاه گنج یاب قاچاق مخفی کرده است که موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان، موفق شدند یک دستگاه گنج یاب قاچاق کشف و ضبط کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه طبق اعلام نظر کارشناسان قیمت کالای قاچاق کشف شده، ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در لارستان

جانشین فرمانده انتظامی لارستان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

سرهنگ محمدباقر خلیفه جانشین فرمانده انتظامی لارستان درباره کشف کالای قاچاق میلیاردی در لارستان اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی چهاربرکه این شهرستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۳ هزار و ۶۲۸ ثوب البسه کشف شد، تصریح کرد: ارزش اموال قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست: درحمایت از کالای ایرانی هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص قاچاق کالا و ارز و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف ۲۹ کیلو تریاک از سواری پژو در سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان از کشف ۲۹ کیلو تریاک در بازرسی از سواری پژو در سپیدان خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان درباره کشف تریاک در سپیدان، بیان کرد: مأموران انتظامی یگان امداد این شهرستان هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پژو مظنون و دستور ایست را صادر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۲۹ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص راننده دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کشف ۶۰ دستگاه ماینر قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف ۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون درباره کشف دستگاه‌های ماینر قاچاق در کازرون، اظهار کرد: پس از دریافت خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در دو شرکت واقع در یکی از محله‌های این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی به همراه نماینده اداره برق به محل مذکور اعزام که در بازرسی از آن مکان‌ها، ۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف شد.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌های مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال اعلام کردند، ادامه داد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اضافه کرد: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از اینگونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار